شهدای مدافع حرم محمدرضا علیزاده

شهدای مدافع حرم محمدرضا علیزاده

آیین تشییع پیکر مطهر شهید والامقام محمدرضا_علیزاده از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) برگزار شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید والامقام محمد رضا علیزاده از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور امام جمعه ،فرماندار ساوجبلاغ ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و انقلابی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد. مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم معنوی و باشکوه با پیکر مطهر شهید علیزاده در میدان شهداء وداع کرده و سپس این شهید مدافع حرم را تا گلزار شهدای ینگی امام تشییع و به خاک سپردند.

امام جمعه ساوجبلاغ گفت :
شهدای مدافع حرم شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت هستند. حجت الاسلام ناطقی افزود : اغلب شهدای مدافع حرم را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و این نشان دهنده آن است که به رغم تبلیغات مسموم دشمنان اسلام، همچنان جوان و نوجوان مسلمان در خط اصیل اسلامی حرکت کرده و اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهد…
ایران ام القری جهان اسلام است هر جا ظلم و ستمی بر مظلومی شود این فریاد ایران است که بر می خیزد و اجازه نمی دهد در هیچ جای دنیا به مقدسات دینی و مذهبی توهین شود و اینگونه مبارزه می کنند و به شهادت می رسند .
امروز گروه تروریستی داعش با حمایت کشورهای مستکبر جهان تلاش دارد تا چهره اسلام رحمانی را در میان مردم دنیا خدشه دار کند و در این مسیر از همه ابزارها و راهکارها بهره می گیرد.
قطعا خون مطهر شهدای مدافع_حرم حضرت زینب و رقیه(س) باعث عزت و سرافرازی بیشتر مکتب اسلام خواهد شد. مطمئنا شکست و رسوایی گروه تروریستی داعش نزدیک است و به زودی همپیمانان این گروه به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *